LobyM

petak, 30.01.2009.

KRAĐA INTELEKTUALNOG VLASNIŠTVA

Prije dva dana, moja draga blog ( a i privatna !) prijateljica svima znana Dream Maker, javila mi je vidno uzrujana, da je slućajno švrljajući netom naišla na jedan blog ( iz druge domene ) koji ja namjerno iz razumljivih razloga neću reklamirati , pa ga stoga neću imenovati, te šokirana vidjela da urednica bloga tamo objavljuje njene pjesme ali naravno kao svoje. Ne radi se samo o jednoj pjesmi, već joj je ukrala doslovce cijelu zbirku, koja je izašla prije točno godinu dana iz štampe !!!
Nije se potrudila niti napraviti plagijat, tj. barem nešto svojih umotvorina ubaciti, već su doslovce prenijete od riječi do riječi, naslovi, apsolutno sve. O karakteru ili moralu dotične « pjesnikinje « ovdje neće biti riječi jer je svima jasno o kakvoj se osobi radi, ali po komentarima sam vidjela da su čitatelji oduševljeni « njenom « poezijom. Prestrašno. Nakon što se autorica žalila uredništvu, blog je izbrisan, ali ostale su fotografije te bolesno narcisoidne osobe , neke i u smijelim , izazovnim pozama , i zna se da je dotična vjerojatno iz Zadra . Kako je napravljena velika blogerska kampanja da se dotična kazni , a vrlo je vjerojatno da će završiti i na sudu . Ako netko zna o kome se radi molim javiti , da je mogu javno popljuvati sa najvećim zadovoljstvom ( jer Dream je po mome sudu i ukusu i preblaga i prefina s tom netalentiranom , lopovskom kokoši !) a Drem podnijeti sudsku tužbu. Premda se do nje može doći, ali djelovati treba u najkraćem mogućem roku.
Pitam se zapravo, koliko su sigurni blogovi i tekstovi koje ovdje objavljujemo ? Koliko smo zaštićeni ovim mehanizmima koje nam nudi naš blog servis i ima li uopće adekvatne zaštite na internetu ? Ne želim zazvučati paranoićno ali natezanje oko dokazivanja autorstva u ovoj državi gdje se ne može dokazati niti da je noć crna a zora bijela, s obzirom na cijeli naš pravosudni sustav i zakone , to zaista zvuči kao borba s vjetrenjačama. Iako sam ja uvijek spremna na borbu.... hahaha ali to već svi znate.
U znak poštovanja i solidarnosti s našom dragom blogericom Dream Maker , danas će svi njeni blog prijatelji na svojim blogovima objaviti po jednu njenu pjesmu s dozvolom autorice , a po vlastitom izboru.
Ja sam odabrala dvije pjesme . Iz njezine zbirke « Koraci od stakla « , pod naslovom


VJERUJ


Pruži mi ruku,
Putujmo !
Uzmi polovicu moje vjere.
Spokoj i sigurnost
U njoj nalazim.
Privij je na grudi i
pridruži mi se bez straha.
Vjeruj !
Napravi prvi,
nesiguran korak izvan kruga.
Na ucrtane pute
lako se vratiti.
Koračajmo zajedno
ka nečemu
Što tek treba pronaći
i nazvati svojim.

I još jednu divnu , meni jako dragu :



STILLNESS

Ne čuješ, ne čuješ me.
Gotovo prozirna uz tebe dišem.

Kojim imenom nazivaš me
kada zamiriše tuga
zrcaleći se u šapatu vjetra,
čijim usnama putuju tvoji poljupci,
u čijem bilu kuca tvoja ljubav
kada zagrli te tama,
reci mi.

Ne čuješ, ne čuješ me.

Ni kada u krik pretvara se želja,
ni kada misliš da sve je u redu
jer se smijem.
Niti kada kao prosjakinja darovani novčić
čuvam u oku dragocjene sate
i obrise tvoje blizine,
ti ne čuješ me.
Osluhni srcem tišinu
kojom te miluju moje misli,
poslušaj, i čuti ćeš
u svakoj neizrečenoj riječi
koliko sam tvoja.








- 00:04 - Komentari (51) - Isprintaj - #