LobyM

petak, 16.01.2009.

ZAUSTAVIMO NASILJE I PRIJETNJE !!!

Od sinoć sam bezvoljna, deprimirana i vrlo tužna. Moj zadnji post govori o sreći, mojoj, osobnoj, ali ima stvari koje me ipak i u mojoj euforiji sreće mogu izbaciti iz takta.
A to su idiotske, anonimne prijetnje, dapače, prijetnje fizičkom likvidacijom ! To nije nikakva zajebancija, ja sam to na svojoj koži osjetila nakon mnogih napisa, a naročito nakon napisa o nastupu MPT na glavnom zagrebačkom Trgu, lani, na dan obilježavaja dana grada.... što god to značilo .
Prije nekoliko mjeseci na blogu mog dragog prijatelja Sewena, uz njegovo veliko zgražanje, otišla sam na link koji je ostavio i zaista sam ostala osupnuta drskošću, beščutnošću, prijetnjama fizičkom likvidacijom ženske osobe prozvane u postu imenom i prezimenom, koje ne samo da su izuzetno okrutne i sadističke već i kanibalske !!! Nakon što su mnogi blogeri reagirali na takav tekst i popratne fotografije, koje su doslovce izazivale jezu, uredništvo nam je odgovorilo da se obratimo nadležnim institucijama. Završilo je ipak reagiranjem policije i brisanjem ili toga posta ili cijelog bloga.
No takva se praksa nastavlja !
Na blogu Potravlje moje trenutno se prijeti fizičkom likvidacijom dvojici naših poznatih blogera Promina i Promatram, razmišljam !
Prijetnje su naravno anonimne, jer su najveći nasilnici, kriminalci i sadisti, a to je dokazano, zapravo i najveće kukavice !
Ja smatram da je i nick kojim se koriste blogeri zapravo maska kojoj je cilj sakriti identitet a najlakše je po svima pljuvati, nekome prijetiti iza maske, dobro sakriven iza monitora u mračnoj sobi i iz još mračnijih predjela svoje duše ! A o potpunim anonimcima da i ne govorim !
S blogericom Promatram, razmišljam malo sam se razišla u vrijeme napisa o MPT, što mi je iskreno bilo žao. No blog ipak nije prikladan da posve otvoreno porazgovaramo o osobnim stavovima, odnosno razlozima za takve, no drago mi je da je prihvatila moju ruku pomirenja, jer mi je oduvijek bila draga.Time je samo pokazala koliko je tolerantna i velikodušna, jer meni nikada nije bila namjera nju ili bilo koga uvrijediti, ali su je moji napisi, moje gledanje na spomenuti fenomen naprosto izbacili iz takta a tada ljudi reagiraju impulsivno, kao i ja uostalom pa i dolazi do nesporazuma a ponekad i do težih trauma. Eto upravo je ona sada napadnuta vrlo brutalno, bezosjećajno, od osobe ili više njih koja je sasvim sigurno ne samo nesigurna već i ozbiljno poremećena. Nijedna normalna osoba ne može reagirati tako da prijeti drugima fizičkim ozlijeđivanjem a pogotovo likvidacijom, dakle radi se o psihički poremećenoj osobi čiji su etički i moralni uzusi ne više upitni već potpuno morbidni, a takvim osobama nije mjesto u civiliziranom društvu kakvome težimo, jer jedna civilizirana zajednica mora poštivati i moralne i zakonske norme, pa čak i u slučajevima kad se radi o moćnicima, bogatunima, tajkunima, političarima malim koji sebe smatraju velikim i nedodirljvim ! Pa baš oni, ti bijedni, mali močnici, ti mali, jadni piunčići kriminalnog miljea trebaju biti u najkraćem roku detektirani i izvedeni pred lice pravde . A to bi bilo lako izvedivo kad bi u ovoj banana državi pravde uopće i bilo !!!

Da bih vam pojasnila problematiku, vrlo ozbiljnu za čitavu našu zajednicu, a ne samo za lokalno stanovništvo, radi se o odlaganju kancerogenog otpada u Promini. Većina nas je već upoznata s tim velikim ekološkim problemom a sada smo se suočili i s još jednim jednako važnim i opasnim . A to je da se tako ogroman problem pokušava sanirati ne samo negiranjem, kao što je kod nas običaj, već se osvještenim građanima prijeti smrću ne bi li ih se ušutkalo. Pa to je čak i za Hrvatsku već pregrozno.
Stoga pozivam sve blogere da podignu svoj glas do neba da se ovo bezumlje, taj pokušaj da se uništi sve dobro u ovoj zemlji, da se ušutkaju apsolutno svi koji ovoj zemlji žele dobro a sve za profit nekolicine beskičmenih pojedinaca stane na kraj... ne njihovim načinom, fizičke eliminacije već pravdom, tj. pravednim kaznama.

Osim gore spomenutih blogova o tome možete pročitati i na Doninom blogu !
- 22:33 - Komentari (39) - Isprintaj - #