LobyM

nedjelja, 10.08.2008.

ZAŠTO NISAM PREVARILA MUŽA ???

Bilo je to godine devetsto i , ne sjećam se koje, ali sjećam se da je to bila treća krizna godina moga braka, kojoj su prethodile krizne prva i druga , a ona je pak prethodila svim ostalima do krizne dvanaeste kad je
gnojni čir konačno puknuo pred očima suca Zbunjole , na općinskom sudu.
Bilo je to i vrijeme , istina kratko, dok sam svijetom hodala kao plavuša a i razmišljala slično .I napokon bilo je to vrijeme kad sam hodala ne samo kao plavuša, već jedina živuča plavuša s rogovima na svojoj bujnoj dugoj grivi.
Moj je bivši bio sklon negirati očite činjenice kao i moj poseban dar vještice sa sedmim ćulom . Isprike i izgovori su bili pravi biseri infantilne bedastoče pa sam morala primijeniti i vrlo okrutna sredstva da izmamim priznanje . Sanjala sam kako mu užarenim solingenovim škaricama za manikiranje čupam nokte ,odbijala sam svaki oblik verbalne komunikacije, iz inata nisam htjela doma prati kosu, nego sam lovu pizdila na frizera , kupila sam bundu ( što je za škrtca poput njega bilo bolnije od čupanja noktiju !), zaprijetila mu rastavom i konačno sam dobila toliko željeno priznanje.
I što sad ?
Prvo sam ga na neko vrijeme deložirala iz spavače sobe, par dana sam samo plakala, dok nisam skužila da već od silnog plača ličim na prokuhanog škampa i onda mi je sinulo ! Što može Petar, može i Pavao. Oko za oko, zub za zub ! Genijalno. Kako je on zbog posla često putovao, ništa lakše mislim ja, no, nije to baš tako.
Godinama više nisam u pogonu, mislim ne izlazim , nisam u opticaju , pa s kime da to napravim ?

Epizoda 1.

I sine mi naravno: pozvat ću Nika, TV redatelja s kojim sam nekada imala burnu dvotjednu ozbiljnu vezu, sve dok se njegova žena nije vratila s mora. Bila je to moja velika ljubav i gadno sam patila nakon raskida . Toliko dugo koliko je ta veza trajala.
Nazovem ja njega i kažu mi da je na setu, tj. na snimanju. Nazovem ja tamo:
Halo , bokić... par rečenica iz pristojnosti i pozovem ga na kavicu. No umjesto da padne neki dogovor Nik spremno kaže :
Hvatam prvi taksi i za pola sata sam kod tebe. A jojjjj !!! A kaj sad ? Pa nisam to tako zamišljala . Dijete treba brzo uspavati, smisliti dobar scenarij, kaj da obučem ? Hiljadu problema odjednom... Na vrat na nos se sredim , izaberem jebozovni donji veš, upotpunim ga parfemom Nine Ricci , crnim svilenim kimonom i natikačama s visokim petama , ukrašenim nojevim perjem . Izgledam poput malo rabljene Barbike iz neke jeftine američke sapunice. Hodam laganim koracima , pazeći da ne opizdim po skliskom parketu a pri svakom koraku kimono se malkoc rastvori pokazujući moje savršene nožice . Nik slini u čašu s votkom a u očima mu već vidim zloču i nagovještaj burnih zagrljaja. Taman stavim malo mjuze kad na vratima zvoni. Lecnem se neugodno, pa ne čekam nikoga, ali zvonjava ne prestaje. Moram otvoriti .
Mama ? Pa kaj ti radiš tu ?
A ti, kak to zgledaš ?
Nik je brzo zbrisao , a tko i nebi pred rafalnim pitanjima i strijeljajućim pogledima moje stare. Prvi se mačići u vodu bacaju , konstatiram , drugi put će biti bolje, ali nikada više kod mene doma.

Epizoda 2.

Neću vam otkriti gdje sam upoznala Zorana , jer bih vam morala ispričati i ono što je za ovu priču potpuno nebitno. Bio je 11 g. mlađi od mene a ja baš ne volim mlađe frajere. Sad već da , ali onda...no bio je jako , jako uporan i time me je osvojio. Studirao je ekonomiju i stanovao u studenskom na Savi. Dosta dugo sam odolijevala, tko zna zašto ? Valjda zbog njegovih godina i konačno sam jednoga dana pristala da odemo k njemu. E sad ću ti ja pokazati, u mislima se obračajući svom nevjernom mužu , krenem hrabro ali bez prevelikog žara u avanturu.
Mala sobica , uski , škripavi krevet , nisu baš bili poticajni ambijent za mene ali želja za osvetom je nadjačala sve. No, moj se dečec ukipio od straha i totalno zakazao. Njegova je muškost bila manja od makovog zrna kao i njegov pogaženi ponos.

Epizoda 3.

Treća sreća , ali to je samo u poslovici koja se mene ne dotiče.
Muž mi se vratio s duge turneje i velim, sad je vrijeme da ti malo čučiš doma , baviš se djetetom a ja da se malo izvjetrim. Nije tu nikad bilo problema, on uopće nije bio ljubomoran, bio je presiguran što mi je ostavljalo prostora za moj naum.
I tako nađem se ja sa svojim društvom a kad tamo jedno novo lice. Ivan , jako zgodan, crnih očiju, uspješan poslovi čovjek, ugodan u ophođenju i ja odlučim zavesti ga. Dosta smo popili i mic po mic...nekako se već osjećalo da ćemo tu večer završiti zajedno. Idemo svi skupa na večeru, treba nešto zameziti no prije toga ja želim kući da se presvučem. Cijelo društvo sa dva auta parka se pred mojom zgradom i čekaju me....ma stvarno sam se žurila ... poljubila maloga miša za laku noć, poljubila velkog miša sa zluradim smiješkom i stutnjim se dolje...kad...jedan auto fali. Veli mi frendica ,
Ćuj, pozdravlja te Ivan, morao je kući ...dosta mu je cuge .
Cuge...?
Peh za pehom nadvijao se nad moju nevjeru a imala sam najbolju volju i namjeru. Sve se urotilo protiv mene pa sam se svaki dan pitala hoće li me Sv Petar kad se preselim gore poslati među guske ? Osvetiti mu se, osvetiti mu se, i dalje je bubnjalo u mojoj plavoj glavi sve dok nisam opet prešla na svoju prirodnu boju – crvenu .
Od toga dana opet sam živjela mirno, samo bi dosta često presolila juhu, ispeglala mu hlače od smokinga na dvije crte , malo skurila peglom košulju koju je za tri sekunde trebao obuči , malo se cijenkala prije obavljanja bračnih dužnosti , sve do dana dok sudac Zbunjola nije mucajući objavio :
Raazvoovo di se brraak...

- 00:09 - Komentari (152) - Isprintaj - #